Monday 5 December 2011

Internet Dan Pengajaran~Minggu 11 (Perasaan)

01 / 12 / 2011

Pada minggu kesebelas ini, lecturer kami telah memperkenalkan salah satu web 2.0  yang sangat berguna dan berkesan dalam assignment atau pengajaran dan pembelajaran iaitu "Wordpress". Saya sangat gembira kerana telah mempelajari web 2.0 yang boleh post dan link bahan bantu mengajar seperti video, website, youtube dan sebagainya. Selepas kelas ini, saya telah boleh post dan link bahan bantu mengajar saya. Walau bagaimanapun, saya lebih suka "Blogspot" berbanding dengan "Wordpress" untuk post perkataan tetapi untuk post dan link video, saya lebih suka "Wordpress" berbanding dengan "Blogspot". Walau bagaimanapun, saya akan belajar cara menggunakan kedua-dua web 2.0 iaitu"Wordpress" dan "Blogspot".

No comments:

Post a Comment